Waar u nu bent zegt helemaal niets over wat u kunt bereiken. Het zegt alleen iets over waar u gaat beginnen!

Wij werken niet voor onze opdrachtgevers, maar mét onze opdrachtgevers. Door het bundelen van onze krachten, kennis, kunde en kwaliteiten, kunnen we samen het optimale resultaat bereiken. De basis van iedere innovatieve en effectieve oplossing is goed luisteren. En dat is wat we doen. Door goed te luisteren naar uw wensen, persoonlijk contact en het gebruik maken van de kennis en kwaliteit binnen uw én onze organisatie, bereiken we prachtige resultaten!

Wilt u van een idee naar een concept? Geeft u de voorkeur aan een compleet geïntegreerde marketingcampagne in plaats van ad hoc activiteiten? Wilt u meer dan een campagne die uitwisselbaar is?

Kansen en mogelijkheden zien, is een manier van denken die loont. Het combineren van een grondige aanpak en doorpakken zorgt voor resultaat. Hoe we dat doen...? U leest hieronder onze aanvliegroute.


Strategie en concept



Als full-service marketingbureau zijn wij in staat om uw marketingwensen van het eerste prille idee tot de laatste punt te realiseren, zonder u hierbij buitenspel te zetten. Dat betekent dat we meedenken met uw marketingdoelstellingen. We verbinden uw bedrijfsstrategie met relevante marktontwikkelingen en met uw sales- en communicatiedoelstellingen.

Samenwerken met onze opdrachtgever is essentieel voor het scheppen van kaders en het creëren van randvoorwaarden. Wij als ‘creatieven’ hebben kaders nodig om er vervolgens uit te kunnen breken. Het welbekende ‘thinking-out-of-the-box’, kan alléén als er een box is.

De kaders en de strategie zijn de eerste stappen in het ontwikkelen van een basisconcept. Daarnaast verplaatsen we ons in uw doelgroep en van daaruit bouwen we samen verder tot er een volwaardig concept is ontwikkeld dat innoverend, onderscheidend en aantrekkelijk is. Maar het belangrijkste…. We bouwen een concept dat effectief is!


 

Creëren & Realiseren


Wij zijn dwarsdenkers….
en let wel, dat is iets héél anders dan dwarsliggers!

Anders denken dan anderen is een kunst, maar er is ook veel lef voor nodig. Er zijn voldoende mensen die dwarsdenken zien als dwarsliggen. Het woord ‘dwars’ heeft een negatieve klank, vandaar onze eerste belangrijke statement hierboven, een dwarsdenker is géén dwarsligger. Mensen die dwarsliggen, zitten anderen in de weg en dat is het laatste wat oplossingsgerichte dwarsdenkers willen.

Wij durven als dwarsdenkers buiten de gebaande paden en groots te denken. Dwarsdenkers zorgen voor hele nieuwe invalshoeken en scherpte binnen vraagstukken. Ze durven positief kritisch te zijn en de gevreesde ‘waarom-vraag’ te stellen, zelfs meerdere keren als dat nodig is. Zonder dwarsdenkers geen treden die de trap naar boven vormen.

We zorgen door onze manier van denken voor concepten en campagnes die toekomstbestendig zijn. Daarom vragen we ook aan u: sta open voor dwarsdenken, bekijk de situatie zo positief mogelijk en met name anders. Misschien is de geboden oplossing dan helemaal zo gek nog niet en de moeite van het ontwikkelen waard.

Het creëren van een creatief en effectief concept is mooi, maar u heeft er niets aan als het op de plank blijft liggen. Daarom kunnen wij als full-service marketingbureau het hele traject voor u begeleiden. We regelen alles wat er geregeld moet worden, van de eerste hoofdletter tot de laatste punt. Op basis van uw wensen bieden wij u een complete oplossing. Dat betekent niet dat we u buitenspel zetten in het hele traject, maar de ervaring leert ons inmiddels dat iedereen een klok heeft, maar niemand heeft tijd. Wij maken tijd voor u!

Iedereen heeft een klok, maar niemand heeft tijd.


Optimaliseren


Als de strategie is uitgewerkt in een concept, de creatieve fase is volbracht, het concept is uitgedacht, ontwikkeld en geïmplementeerd dan begint de fase van optimaliseren. Een onderdeel dat helaas regelmatig wordt overgeslagen. Maar alleen wanneer een concept of campagne wordt bewaakt en geoptimaliseerd zal het succesvol kunnen zijn én blijven. Alleen op die manier zal er langdurig maximaal effect kunnen worden gecreëerd.

U kunt dit hele proces vergelijken met een giraf. Iedere giraf heeft een eigen unieke print, er is geen enkele giraf hetzelfde. Dit geldt ook voor projecten, concepten en campagnes, ook deze zijn nooit identiek. Een giraf heeft overzicht en visie door haar lange nek en toch staat ze met haar benen stevig op de grond. De giraf heeft weinig vijanden en wordt makkelijk geaccepteerd als leider. Ze wordt gevolgd door anderen in het tempo dat bij de situatie past. Ze kan versnellen als de situatie hierom vraagt en als het nodig is zal ze afremmen, daardoor zorgt ze dat iedereen aangehaakt blijft.

Door gestructureerd het proces, zoals op deze pagina beschreven, te doorlopen kunt u uw medewerkers inspireren en meenemen in het traject waardoor u draagvlak creëert. Draagvlak binnen uw organisatie en ook bij uw (potentiële) klanten.


Neem contact met ons op


 


Staat u open voor dwarsdenken om tot verassende resultaten te komen?
Doe eens anders en neem contact met ons op via het contactformulier. U kunt ons ook altijd bellen op 0850 – 65 39 34 of 06 – 144 039 20

Contactformulier